Hudvård - 30 jan

Jättefint pris hos Kristin sponsrat av Stockholmsgruppen Cosmetics! Du kan vinna ett hudvårdskit värde 385 kronor. Innehåller detta: 15 Minutes Face Mask, Body Lotion, Face Cleanser och Face Moisturizer.

Avslutas den 30 januari. Lycka till! Grattis Maria.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Kristin

Hej! Kul att du är med och tävlar :) Ja precis, ju fler kommentarer du skriver, desto större chans till vinst eftersom jag lottar genom random.org. Men du behöver inte skriva nya motiveringar varje gång, så länge jag har en motivering från dig hih :)

2010-01-18 @ 20:35:37
Blogg/Hemsida: http://liddie.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin