Armband - 31 jan

Nu ska Heyli ha en tävling igen! Du kan vinna ett likadant armband som på bilden fast med din egen text på plattan. Allt är i silverpläterad metall, längden görs efter vinnarens önskemål. Texten kommer vara med 2millimetersstämplar som på det här armbandet, i antingen en eller två rader. Det kommer bli TVÅ VINNARE!

Den 31 januari kommer hon lotta fram en vinnare helt slumpmässigt och även välja ut ett par stycken som man sedan får rösta på, och den som får flest röster vinner. Alltså, du kan vinna antingen på tur eller genom ditt val av budskap! Grattis Care69 och Vilja,

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

alexadnra

HEJSAN!

tänkte kontakta alla tävlingsbloggar jag hittar och berätta att jag har en massa tävlingar under kategorin tävlingar :Dkikain1!!!

2010-01-24 @ 19:45:13
Blogg/Hemsida: http://byalexandra.blogg.se/
Heyli

kul att du är med och tävlar om armbanden! :)

2010-01-26 @ 23:34:17
Blogg/Hemsida: http://heyli.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin