Valfritt plagg - 22 aug

Nu kör MansonDust igång en tävling i samarbete med Mahingo ! Dom säljer kläder, accessoarer & skor till både tjejer & killar, så i denna tävling kan alla vara med.

Tävlingen pågår från den 10/8 till den 22/8 kl 23:59 ! Grattis Janina.

 

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Lisa (sjubarnsmamma)

God kväll. Vill tipsa om tävlingen som jag har. Man kan vinna 4 st haklappar från rarabarn.se



Vill du vara med o tävla så gå in på länken nedanför.



http://www.sjubarnsmamma.com/2010/08/tavla-och-vinn-haklappar-till-barn.html



Ha en fin kväll!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin