Smink - 22 aug

Delinda firar sin resa till Mallorca med en härlig tävling för alla sminkälskare out there. Nu har du chansen att vinna tre fina produkter från Make Up Store. Microshadow Champagne är en skimrande skugga som passar utmärkt som basskugga och high lighter, läppstiftet Magic är en höstnyhet med metallicskimmer för vinröda läppar och multifunktionella High Tech lighter Moondust används som ögonskugga, high lighter, till kinder, läppar eller för att fästa glitter.

Senast den 22/8. Grattis Carina.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Jennifer

Hej

I min blogg kan man nu tävla om ett paket från NOKA - ett vettigare sett för viktminskning! :-)http://jenniferabb.blogg.se/2010/august/tavling-vinn-15pasar-noka.html

2010-08-23 @ 19:02:38
Blogg/Hemsida: http://jenniferabb.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin