Telefon - 18 april

Vinn en mobiltelefon – en Sony Ericsson C901 GreenHeartTM hos Coola Klimatet. Telefonen är tillverkad av återvunnen plast, innehåller inget bly och mindre kemikalier, färgerna är vattenbaserade, förpackningen är kompakt och laddaren är energisnål. Dessutom är mobiltelefonen utrustad med en inbyggd e-handbok för att spara papper.

Senast den 18 april 2010 Grattis Kicki.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Johanna

Jag vill gärna vara med och tävla. Underbar tävling och underbar blogg du har :)



Vill passa på att tipsa dig om en tävling på min blogg där du kan vinna valfritt smycke eller valfria japanska lösnaglar från VictorianDreams. Länk: http://hannahsworld.blogg.se/2010/april/tavla-om-smycken-och-losnaglar.html



Kram<3

2010-04-17 @ 21:35:50
Blogg/Hemsida: http://hannahsworld.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin