Kuddar - 21 april

Dags för ny tävling hos Henrick, och denna gången är vinsten 2 stycken kuddar från MIKMAK. Kuddarna i dupion siden är av storlek 30 x 60 cm. Innerkudde fylld med dun ingår. Och man kan välja fritt mellan de enfärgade som finns på hemsidan, i storleken 30 x 60 cm. Måttet passar utmärkt för att använda som "front"kudde eller snygg i soffan som de är. Ett perfekt tillfälle att vara med och tävla om du letar efter nya snygga kuddar. På bilderna är det färgen "Tropic Green".

Tävlingen pågår t.o.m onsdagen den 21 april kl 22:00. Grattis Susanne.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

jenna♥

sööt design! Älskar rosa, & det syns nog ganska rejält på min blogg ^^ hehe

puss

2010-04-14 @ 21:56:26
Blogg/Hemsida: http://jennaoberdieck.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin