Presentkort - 18 oktober

Jag vill vinna ett presentkort värt 400kr från SweetFunky hos Tant Ulrika!

Tävlingen avslutas söndagen den 18/10 kl 20.00. Grattis Veronica.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Tant Ulrika

Hejsan! Skoj att du är med o tävlar hos mig igen =)



Ang nyhetsbrevet så blev jag själv inte riktigt klok på det..Jag får ju nyhetsbrev från dem men då har jag ju beställt från butiken..man blir nog automatiskt medlem då men nu när jag kikar runt för att hitta hur man ska gå till väga för att få nyhetsbrev utan att beställa ngt så hittar jag ingen "anmäla sig knapp". (Det är butikens önskan att de tävlande ska anmäla sig till det i samband med tävlingen)



Men nu har jag mailat dem o "efterlyst" hur man ska gå till väga. Återkommer då jag vet =)



Kram

2009-09-29 @ 18:04:09
Blogg/Hemsida: http://uj76.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin