Örhängen/Håraccessoar - 30 september

Nu har Linda startat sin tävling i samarbete med L8 Nyberg.com. Välj antingen en valfri håraccessoar, eller, ett valfritt par örhängen som du vill vinna. Jag vill vinna den här hårflätan för att förenkla mitt liv. Tänk hur många minuter och timmar som går åt varje dag, vecka, månad och år för att tämja ett ostyrigt hår? Tänk hur många av dem man kan spara med smarta och snygga håraccessoarer!

Tävlingen pågår i en vecka. Därefter dras två lyckliga vinnare av sin önskade produkt. Grattis Luumas o Hanna.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Linda - det handlar om helheten

va roligt att du är med o tävlar!! =) all lycka till, o förresten, super fin blogg! ;) kramar

2009-09-27 @ 17:41:04
Blogg/Hemsida: http://lindapyykkonen.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin