Kaffekvarn & mössa - 21 september

kentAA har en tävling för oss män, kvinnor, pojkar och flickor som gillar att njuta av en god kopp kaffe efter ett hårt slitsamt jobb/projekt! 2 priser blir det: 1:a pris en elektrisk kaffebönsmalare ifrån Electrolux 2:a pris en mössa ifrån Eddyemery.com!

Tävlingen avslutas måndag kl 23.00 och tisdag kl 22.00 presenteras vinnarna ! Grattis Jayson.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Diana ♥

Har skrivit slutdatum för tävlingen nu! =) Har du haft en fin helg? Jag har fått hem några av våra första saker till bebisen i magen, åh så sött!! Känns så verkligt nu när man har små bebiskläder att titta på! =) Kram

2009-09-20 @ 21:36:02
Blogg/Hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin