Fotokurs - 10 september

I full fräs firar vi Mettes fotobloggs hundratusen besök med en hel veckas dagliga tävlingar och detta är den fjärde tävlingen av sju! Nr 4 är också en utlottning. Vinst nr 4 är en nybörjarkurs (värde ca 1500 kr) hos Mette i ateljén. Kursen är helt grundläggande och ni går kort igenom kameran (bländare, slutare, ISO), lite om ljus, samt lite om Photoshop. Tidsåtgång 1-2 tim. Kursvinsten går självklart att utöka om du vill det, pris 750 kr/tim. Eller en "pick-Mette's brain" som helt enkelt är en träff där hon bjuder på fika och pratar foto, och där du/ni kan fråga mig precis vad du vill. Vinsten är giltig i ett år, och dess utformning betyder att du bör kunna ta dig till Båstad för att utnyttja den. Bor du långt från Båstad eller tom utomlands kanske vi kan Skype-a en cyberfika med webbkamera!

Vinnaren drar jag på torsdag den 10 september, så tävla på tills dess! Grattis Eva.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

* M E T T E *

Tack gulliga du - skickar lite (mycket) extra cyber-karma här från Bjärehalvön!



Bästa hälsn Mette

2009-09-07 @ 19:21:32
Blogg/Hemsida: http://mettesfoto.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin