Bröllopsfotografering - 30 september

Så var det dags för den årliga stortävlingen! Förra året bestämde Mette sig för att hon ville ge bort något av det finaste hon kunde hitta på, en bröllopsfotografering. Ett glädjepaket, alldeles gratis, helt enkelt! Och det var så roligt så hon gör det igen.

Tävlingen pågår i nästan tre veckor från och med idag och avslutas onsdag 30 september kl 23:59. GRattis Jessica & Jonas.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

* M E T T E *

Svar:



Hej igen!



Tusen tack för länken - jätteroligt! Jag hoppas på mängder av tävlingsbidrag :-) Återkommer med bild i morgon så snart jag är tillbaka på jobbet!



Ha en fin söndag,



bästa hälsn Mette

2009-09-13 @ 16:08:58
Blogg/Hemsida: http://mettesfoto.blogg.se/
* M E T T E *

Förresten - jag lade till en vinst som går till den person som tipsade vinnaren om tävlingen :-)



(via blogg, hemsida eller på annat sätt tex kompistips eller liknande)

2009-09-13 @ 16:10:59
Blogg/Hemsida: http://mettesfoto.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin