Limpistol - 8 november

Om du som Langborgs Ullevidal gillar att pyssla och dekorera måste du vara med i den här tävlingen, där du har chansen att vinna en Gluegun (limpistol) inklusive 12 glitter patroner. Tävlingen är ett samarbete med Dremel.

Tävlingen avslutas kl. 12.00 den 8 november. Då dras två vinnare, som vinner varsin Gluegun inkl. 12 glitter patroner. Grattis Anna-Lena o Linda.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej!

Min tävling som du är med i har avslutat nu, gå in och kolla om det var du som vann :D

2009-10-25 @ 00:28:54
Blogg/Hemsida: http://fridasjoblom.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin