Julkort & -etiketter - 15 november

Nu mina vänner, är Made in Persbo klar med vinsten till utlottninen! Hon har gjort i ordning 6 st julkort i tre olika motiv. Två av varje modell alltså. De är ca 14,5 gånger 14,5 cm stora. Hon har också gjort i ordning 12 st julklappsetiketter i tre olika motiv. Dvs. fyra av varje motiv. De 6 korten och 12 etiketterna tillfaller en och samma vinnare. Hoppas ni tycker att det är ett passande pris med tanke på årstiden, eftersom det ju snart börjar bli dax att tänka på julförberedelserna.

Utlottningen pågår tom 15 november 2009. Vinnaren av korten och tagsen är bloggerskan med bloggen Livet på Vestergård!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin