Docka & burkar - 10 november

Nu kommer en tävling på Vadmalen som kommer från Lomsjö design. Första pris är en docka "ängel" som heter Ann-Kristine. Tävlingen har också två tröstpriser, som ni ser här. Dessa kommer från hennes pappas lanthandel.

Grattis Anna-Lena, Jenny o Lotten.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Saannis Fru & Blivande Mamma

Grattis till vinsten! Nu är det så att jag hade tänkt skicka vinsten redan på tisdag. Du kan mejla mig din adress på [email protected]. Kram

2009-10-25 @ 22:03:17
Blogg/Hemsida: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin