Bild - 9 oktober

Nu är det dags igen för en utlottning hos Hemmariket! Denna gång är vinsten en bild i A4 format (exkl. ram) som passar utmärkt att hänga till exempel i ett kök. Det läckra grafiska motivet är framtaget av Caroline med bloggen "Min Inspiration" . Caroline som är fotograf och grafisk illustratör har nyligen öppnat en liten webshop Caro-lines där hon säljer förutom detta tryck många fler fina motiv.

Tävlingen pågår till den 9 oktober och ev. vinstskatt betalas av vinnaren. Grattis Hedvig.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

diana ♥

Har ett par nya tävlingar som kanske kan passa dig? =) Kram

2009-10-05 @ 20:25:31
Blogg/Hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin