Valfritt smycke - 4 november

Tävling hos Millah i samarbete med HannaDESIGN Vinn ett valfritt smycke.

Tävlingen avslutas 4 november

 

Själv skulle jag välja det rosa armbandet på bilden ovan. Eftersom det är så snyggt och exklusivt skulle jag matcha det med en enkel svart outfit som framhäver det. Till fest en svart tajt klänning och ett par högklackade skor. Till vardags trendigt rippade jeans och en top med tre-kvarts-ärm och höga stövlar. Snyggt!

Alla plagg från H&M. Klicka på plaggen för att komma till webbshoppen!

Final pågår - klicka här!

Hurra!!! Jag vann!!! Tack alla som röstade!!!

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Millah

Grattis du är med i röstningen där du kan vinna ett valfritt smycke från HannaDESIGN! Så sätt igång och få folk som röstar på dig, kanske blir du den lycklige vinnaren :)



http://millahoman.blogg.se/2009/november/tavling-rostning.html

2009-11-05 @ 15:50:35
Blogg/Hemsida: http://millahoman.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin