Valfri vinst - 27 november

Nu kommer den absolut roligaste och största tävlingen någonsin på Vacker & Underbar! Denna tävling hålls i samarbete med Beautynet.se och är verkligen ingenting ni får missa, gör ni det är det er förlust! Vinsten då? Jo, den får du välja helt själv från HELA Beautynets sortiment! Om jag vinner väljer jag solklart clip-on hår, eftersom jag aldrig har testat det. Det vore kul med ett långt hårsvall till alla julens roliga fester. Eftersom jag är normalt är lockig tror jag att jag väljer det raka håret för att få mesta möjliga variation.

Du har på fredag natt på dig att tävla, kl 00.00 alltså! Grattis Amanda.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin