Stjärnor & tags - 25 november

Nu sätter Mamma Millan igång en utlottning och vad är inte passande än tre st stjärnor i fattigmanssilver. Andra pris är tre olika budskaps tags som man kan sätta på julklappen,vinflaskan när man går bort mm. Texten på tagsen är Jag älskar dig, Grattis, God Jul. Tredje pris är två st tags med God Jul, Min ängel.

Hon avslutar tävlingen 25/11 kl 20.00.

Nr 1 som vinner stjärnorna var Geshiias blogg Grattis

Nr2 som vann var Monia att leva med jävulen Grattis

Nr3 Vann Tefrossa Grattis

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin