Löshår - 1 december

Nu kör Millah igång en fantastisk tävling i samarbete med Softhair.se. Det kommer bli hela 4 stycken lyckliga vinnare! 1:a Pris 100 st stick tip Indiskt rakt Dessa remy hår är klippta exakt för att eliminera trassel och gör att håret ser friskare och glansigare ut längre. Äkta Indiskt otroligt fint hår.Detta hår går igenom extrema kontroller innan det packas och kommer hem till dig. Vinnaren får välja färg! 2:a Pris Clip on rakt hår Clip on set i 8 delar underbart hår. Räcker till en hel hårförlängning 100 % äkta mänskligt remy hår av fin kvalitet. Vinnaren får välja färg! 3:e & 4:e Pris Syntetiskt hår Finns några olika att välja mellan. Så vinnarna får välja vilket dom vill!

Tävlingen avslutas 1 December. Grattis Jiinfii =)
Du har vunnit 100 st stick tip Indiskt rakt från Softhair.se

Grattis Ella =)
Du har vunnit Clip on rakt hår från Softhair.se

Grattis Ajdins Mamma & Cizzi =)
Ni har vunnit Syntetiskt hår från Softhair.se

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Lotta

Hej! Kolla min blogg ;) Grattis!

2009-11-21 @ 18:16:08
Blogg/Hemsida: http://esmeralda71.blogg.se/
Lisbeth

Hej, Vill tipsa om min tävling på http://inredningsdesigner.blogspot.com/2009/11/vinn-en-inredningskonsultation.html

Du kan vinna en inredningskonsultation, värd 5000 kronor! Tävlingen pågår tom 13 december. Hälsningar, Lisbeth

2009-11-21 @ 18:56:24
Blogg/Hemsida: http://inredningsdesigner.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin