Kroppsvård & läppstift - 26 november

Dags för en tävling i kategorin kroppsvård hos Miss Agda. Huvudpriset är ett kit innehållandes 3 st lyxiga SPA-produkter från Lumene: Stimulating Body Scrub , Repairing Body Butter samt Detoxifying Cellulite Serum. Eftersom hon tycker det är tråkigt att bara kunna dra en vinnare lottar hon även ut 2 st tröstpriser. Som tröstpris kan du vinna en uppiggande produkt i vintermörkret, nämligen ett Wild Rose -läppstift.

Tävlingen avslutas på torsdagen den 26/11 kl 22:00. Grattis Annelie, Sari o Frida.

signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

mst

kram

2009-11-24 @ 21:22:07
Blogg/Hemsida: http://maatilda.blogg.se/
Kaffehörnan

Hejsan

Du var med i min tävling om att vinna zoegas julkaffe

Du vann ,ett stort grattis till 1/2 kg kaffe

Jag vill att du skickar din adress till mig. Antingen om du skriver den som en kommentar eller på min mail.

[email protected]



Ha en fin kväll

2009-11-24 @ 21:57:30
Blogg/Hemsida: http://www.metrobloggen.se/planket
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin