Valfritt smycke - avgjord

Vad säger ni om en tävling där ni kan vinna ett valfritt smycke ur hela sortimentet på cocoo.se? För att vara med och tävla behöver du bara skriva ett inlägg om tävlingen i din egen blogg (bara kopiera in denna text och bild och se till att länkarna funkar) och sedan skriva en kommentar här (http://rikauteliggare.devote.se/blogs/1958261/taevling.htm) med ditt namn och artikelnumret på smycket du vill ha. Hur enkelt som helst.

Tävlingen pågår fram till den 10 juni då en vinnare utses. Lycka till! Tjohooo. Jag vann!!!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin