Smycken - avgjord

Ny tävling hos Anna igen. Du vinner: - Ett halsband, valfri färg på döskallen (svart, grön, rosa, klar, blå & rosa-grön/blå) och kedjan (guld eller silver) - Ett par örhängen i valfri färg(rosa, grön, blå, klar, svart, rosa-grön/blå) Du får grejerna hemskickat på posten från företag Frozza.se som även är sponsor till detta pris.

Avslutas på mors dag, alltså den 31/5! Grattis Memie.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Linn

Vinn ett presentkort på 500kr på min blogg! Väldigt enkelt. LinnVahlstrom.blogg.se

2009-05-28 @ 00:23:19
Blogg/Hemsida: http://linnvahlstrom.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin