Skötväska & tavlor - avgjord

Jag är med och tävlar hos Tess om ett presentkort hos Urbanfamily va med du med och tävla HÄR. Vinnaren i denna tävling får en skötvaska av märket Dadoo det finns 2 olika sorter som du får välja mellan. Välj vilken som passar din livsstil bäst, den lilla skötväskan quick change liten smidig att ha med sej överallt eller active för den aktiva familjen, glöm inte kolla upp vilken färg du vill ha. 2:a priset är dom snygga tavlorna 25×25cm, finns i många olika utföranden.

Tävlingen avslutas den 7/6 kl:21.00 Lycka till! Grattis Malin o Mallan,
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin