Putsbox - avgjord

I samarbete med AB Nians hästsport kommer här en utlottning hos Livet i byn för alla er som gillar hästar. Eller kanske har en son eller dotter, barnbarn, syster, bror eller kompis som gör det... Vinsten är en putsbox att förvara hästes ryktsaker i, färgen är som på bilden och den är helt underbar. Jag har länge själv suktat efter en sådan. Den är stabil med mycket plats för borstar och flaskor. Boxen kommer från omåttligt (inom hästvärlden) poppulära Eskadron, värde 370 kr. För er som inte vet något om Eskadron kan jag säga att det är som inredningsvärldens populäraste designer, ni fattar va!!

Tävlingen avslutas måndag 1 juni klockan 20:00. Grattis Marika.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Livet i byn

Vad superkul att du vill vara med i utlottningen, önskar dig varmt lycka till!!



~Livet i byn

2009-05-26 @ 20:23:32
Blogg/Hemsida: http://livetibyn.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin