Kakfat, börs, termometer - avgjord

Design & sömnad sponsrar den här tävlingen hos Inspirera mera där du får välja bland tre fina vinster som passar perfekt nu till våren. 

1. Kakfat i akryl från Lob design
2. Charmig röd börs från Malin Westberg collection
3. Termometer i form av en katt från Pluto 

Till den 12 Maj kl 00.00. Grattis Anna.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

ingmari

Vilken vacker blogg!Ljusår innan jag når dit eftersom jag fickmin dator i 50 års present nu i mars.har aldrig bloggat eller använt dator förut,men är nu helt såld.Tänk om lilla jag skulle vinna din härliga kattermometer!Här älskar vikatter har ett dussin av olika sorter som vi tagit omhand om eftersom en del farit lite illa.Fortsätter följa din blogg....

2009-05-07 @ 08:38:08
Blogg/Hemsida: http://frujacobsen.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin