Handduk, flaska & korg - avgjord

Mitt ljuva hem verkligen älskar utlottningar, så nu är det dax igen! Följande lottas ut... Vacker våfflad kökshandduk med spets och monogram.. Söt glasflaska med text och patentlock i porslin.. Korg med 2 st glasflaskor med patentlock..
  
Utlottningen pågår tom fredagen den 22/5 kl 23.59... Läs om vinnarna här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Hej!



Du skrev just att min blogg såg konstig ut...Vill du ta en minut och svara på två frågor i min blogg. Jag vill görna veta eftersom allt ser "ganska normalt" ut i min dator! Kramar

2009-05-16 @ 12:39:54
Blogg/Hemsida: http://www.hannahsthlm.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin