Bok - avgjord

Tävla om en cupcakebok hos Moster bakar. Boken heter Muffins små pyntade cupcakes (även om hon kan tycka att den borde heta tvärt om) och är skriven av Susannah Blake.

Tävlingen pågår till och med den 12e juni. Grattis Hallon o Blåbär.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Oskar

Hej på dig1 Gillar skarpt din snygga tävlingsblogg.

Det är omtänksamt av dig att låta andra få reda på vilka tävlingar

som finns tillgängliga. Mycket bra!



Du får väl komma in till mig och tävla igen. Det är morsdags tävling

som pågår fram till morsdag på Söndag.



Kika förbi



Mvh

Oskar

2009-05-30 @ 08:08:33
Blogg/Hemsida: http://i-love-china.bloggagratis.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin