Armband till mor - avgjord

Pyssel me knåp tänkte att vi nu skall ha oss en liten tävling, en liten utlottning. På söndag skall alla vi barn fira våra mödrar, de som satt oss på jorden. De som varit stöd och givit råd, i tid och otid. De som alltid har rätt, faktiskt. Och de som lagar den bästa maten eller bakar de godaste bullarna! Just din mamma kan vinna ett armband.

Tävlingen avslutat på ondag, 27/5. Grattis Dajana och Suss.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Retro Elephant

Väldigt kul att du ville delta i min tävling på min blogg :)



//Lina

2009-05-26 @ 22:17:00
Blogg/Hemsida: http://www.retroelephant.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin