Armband - avgjord

Jag är med och tävlar hos Creyla om ett armband från Aldora.se. Var med och tävla HÄR du också.

Tävlingen avslutas 5 juni kl 21. Grattis Sosso.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Anonym

Står det kvar väggstickers?? Jag har ändrat typ tusen gånger idag men det uppdateras juh inte. jag blir galen!



Jo...det är ett armband. Så väggstickers ska det INTE stå!

2009-05-26 @ 18:59:15
Amanda

Bra...kan kolla med dig med då om alla länkarna funkar också. Det gjorde dom inte förut idag. Eller också är det bara för mig det ser så ut? :o)



Blogg.se har funkat sådär idag tycker jag. :o/

2009-05-26 @ 19:03:09
Blogg/Hemsida: http://creyla.blogg.se/
Amanda

Åhh vad bra! Tusen tack! ^^

2009-05-26 @ 19:24:45
Blogg/Hemsida: http://creyla.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin