Tryck - avgjord

Nu har Carolina nöjet att presentera ytterligare en tävling, den här gången i samarbete med Glada Grodan! Hon har totalt 5 stycken valfria tryck att lotta ut, och har därför valt att ha 2 vinnare i denna tävling! Jag är med och tävlar om valfria tryck från Glada Grodan hos Carolina. Var med och tävla du också!

Tävlingen avslutas Fredagen den 17 April kl 18.00. Mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Carolina

Vad kul att du är med och tävlar - lycka till! :)

2009-03-21 @ 22:09:41
Blogg/Hemsida: http://carolina1979.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin