Schabloner - avgjord

Rummet för välbefinnande öppnar äntligen den nya butiken torsdagen den 2 april kl 12.00. Det här ska absolut firas med en tävling... Är det någon som är sugen på att vinna en helt underbar liten uppsättning med bokstavs-schabloner? De ligger i en liten hållare och det är A-Z samt ett &-tecken. Se bilden för ett litet smakprov på hur de ser ut.

Tävlingen pågår tom söndag 5 april kl 12.00. Mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

karola

Det vill jag vinna!

2009-03-29 @ 08:02:04
Blogg/Hemsida: http://alltidinrdning.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin