Hudvård - avgjord

Denna vecka har ni chansen att vinna Shiseido Skincare set hos Charlotte Perrelli! Helt underbara produkter!

Grattis Linda, Petra, Therese och Lena. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Minaya

Hej.. Kanske ska man tävla lite innan man går på Paus? Skulle behöva lite hudvårdsprodukter..

Göra ett litet tävlingeinlägg.. hehe



Som sagt ska jag ta en bloggpaus, känner att jag inte riktigt orkar med att skriva och uppdatera just nu. Måste fokusera! :-)



Men jag kommer att kika in då och då under tiden, så skriv gärna till mig om du vill iaf. Maila mig på min mail: [email protected] , om du vill eller undrar något. Tack så himla mkt för ditt stöd hittils :D Vi hörs snart! Hoppas du får en mysig helg. Kramis

2009-03-28 @ 01:25:11
Blogg/Hemsida: http://minaya.blogg.se/
MOA

Hej!

kan tänka mig att du har svårt att hålla reda på alla tävlingar du är med i så jag påminner dig om att om du vill ska gå in och svara på utslagsfrågorna i min let,s dance tävling;)

2009-03-28 @ 12:26:15
Blogg/Hemsida: http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin