Presentkit - avgjord

Vad passar bättre än att börja denna gråa vecka med en rosa tävling hos Shopaholicmamman? Vinsten denna vecka består av ett presentkitt från Principessa innehållande: Fresh Fiore Shower Cream, 60 ml, Dolce Dreams Whipped Body Lotion, 60 ml, Candelina Soy Travel Candle, 57 g, Rosa Principessa-puff

Tävlingen avslutas på måndag. Grattis Anna.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Anonym

HAR MIN FÖRSTA BLOGGTÄVLING! KIKA IN I MIN BLOGG!

KANSKE BLIR DET DU SOM VINNER???!!



http://missdoe.blogg.se



LYCKA TILL!

2009-06-15 @ 19:29:05
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin