Koppel - avgjord

Här kommer Juni månads tävling hos Spoiled dog. Denna gången kan du vinna ett vitt utställningskoppel .

Tävlingen pågår fram till och med klockan 00.00 på tisdagen den 30 juni. Grattis Madeleine.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

z a n n y h ♥

sööt blogg! :) allt bra annars?

2009-06-15 @ 11:10:48
Blogg/Hemsida: http://zannyh.blogg.se/
Frida

Vinnaren är utsedd och priset är redan ivägskickat :) Har varit i florida i 3 veckor och inte kunnat sitta vid datorn så mycket, så därför har det inte kommit någon uppdatering om det. Ber om ursäkt.

2009-06-15 @ 16:42:22
Blogg/Hemsida: http://makeupwhore.blogg.se/
Sune...the girl

Ny tävling på min blogg! Större chans att vinna genom att trycka på GRATISMATknappen, regga dig med mail och lösen. Genom den lilla biten får jag en 10a och du får tre lotter med ditt namn på! Titta in vetja! :)

namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin