Hud- & hårvård - avgjord

Och en till från grannarna: I anledning at GalleriOlene har runda 20 000 besøkande, vil hun ha ein ny konkurranse! Hun har valgt ut sine favorittprodukt til premiar! Og premiane er som følger… 1.premie; Bioline Seductage serum + dagkrem (verdi 1400,-) 2. premie; 3 stk Ref. haircare produkt (verdi ca 600,-) shampoo, balsam og kur tilpassa DITT hår! Produkta blir sponsa av ABAS Kosmetikk!
 
Vinnarane blir trekt ut søndag 21.juni. Grattis Stine o Mette.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

sierra

hej! skulle du kunna läsa mitt inlägg och kommentera vad du tycker!

ha en bra dag!

2009-06-21 @ 13:57:22
Blogg/Hemsida: http://sierrathompson.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin