Hängare - avgjord

Missa inte denna utlottning hos Livet i byn av den underbara 2 knoppshängare (ängeln medföljer inte) som är sponsrad av Malins Stråltråds Design. Hon gör helt underbara alster som finns till försäljning i hennes lilla webshop. Den är lika läcker i köket (uteköket) som i hallen, eller vart man nu vill sätta den. Måttet är bredd: 14 cm och höjden 8 cm. Värde 200 kr.  

Tävlingen avslutas tisdagen den 23/6 klockan 20:00. Grattis Åsa.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Kick på Kullerbyttan barnkläder

Hej!

Såg din kommentar om vår tävling hos Stilettklackarochbarnvagn. Jag visste inte om att det är så, ska genast kolla upp det. Vad jag vet är i alla fall att du inte måste lämna de sista fyra siffrorna så vida du inte ska handla mot faktura. Men du behöver inte oroa dig, vi lämnar inte ut några personuppgifter. Men jag förstår och respekterar din ståndpunkt. Ha det bra// Kick, ägare Kullerbyttan barnkläder

2009-06-15 @ 22:43:14
Blogg/Hemsida: http://www.kullerbyttanbarnklader.se
Liz

Grattis!

Du är en av vinnarna i mammas tavel-tävling. Maila din adress till [email protected], så skickar hon iväg tavlan så fort hon kommer från landet :)

/Dottern´n

2009-06-15 @ 22:52:25
Blogg/Hemsida: http://chiclady.blogg.se/
Fröken Eko

Hej, hej!



Såg att du vunnit en tävling nu igen, en tavla var det visst?

Grattis, grattis!



/F

2009-06-16 @ 08:50:18
Blogg/Hemsida: http://frokeneko.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin