Gravidhalsband - avgjord

Vinn valfritt bolahalsband från babytime hos Fru Evelina! Nu kör hon igång med en tävling till! Denna gång är det ett fint bolasmycke som ligger i potten, kanske till dig själv eller till en gravid vän?

Tävlingen håller på till och med fredag! Grattis Emelie.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Cilla

Vilken söt kommentar du skrev hos Fru Evelina! Så schysst och gulligt av dig att avstå tävlingen men länka till dina läsare.:) Kram & lycka till i framtida tävlingar! (Vad mycket fint du vunnit redan!;))

2009-06-25 @ 19:14:18
Sandy

Hej!



Nu har TÄVLINGEN satt igång på min blogg där du kan vinna presentkort på Nelly.com. En vinner ett presentkort värt 500 kr och en vinner ett presentkort värt 100 kr



Två vinnare dras alltså!



Är du intresserad? Vill du vinna dessa presentkort?



Gå bara in på länken nedan för att komma till tävlingen!



Kram / http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-06-25 @ 19:35:02
Blogg/Hemsida: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin