Armband - avgjord

Eftersom Fru Evelina ska till Prag tycker hon det är jättekul att få tävla ut ett supersött armband från Lou Lou som heter prag rosenkvarts (värde 279 kronor). Armbandet består av rosenkvarts på nickelfri kedja med justerbar storlek då låset fästes i valfri ring. Om man nu är som hon- lite vidskeplig - kan det ju vara kul att veta att just rosenkvarts är en sten som sägs ha kraftigt healande egenskaper. Den läker både kropp och själ; ger tröst och kärlek. Rosenkvartsen drar även till sig kärlek och romans, samt hjälper bäraren att älska sig själv.

Tävlingen håller på t.om söndag! Grattis Amanda.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Carolina

Hej, va gärna med i min tävling och du har chansen att vinna ett presentkort på H&M på 500:-! :)



http://carooliinaaa.blogg.se/2009/june/vinn-hm-presentkort.html



Ha det bra!

2009-06-22 @ 22:59:13
Blogg/Hemsida: http://carooliinaaa.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin