Virkad väska - avgjord

Denna väska lottas ut hos Anns Gröna. Den är virkad i beige bomullsgarn och fodrad med ett ljuvligt blommigt tyg. Remmen är lång nog så att väskan kan hänga över axeln. För att få till en personlig touche sitter ett litet blomstersmycke på framsidan. En ficka lagom till mobil och penna finns det också.

Tävlingen pågår fram till kl. 00.00 den 9 augusti, vinnare dras och meddelas dagen efter. Grattis Anki o Amanda
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

nathalie

Hejsan!



Jag har en liten tävling på gång.

Kan du gissa hur många piercingar jag har?



Vinnaren får en jätte fin navelpiercing värd 250:-

/ Naty

2009-07-24 @ 17:29:43
Blogg/Hemsida: http://naatys.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin