Strassblommor - avgjord

Den förra tävlingen var så otroligt poppis så Nagelbloggen kör igen. Denna gången är det små strassblommor i olika färger. Supersöta. Blinga naglarna eller varför inte mobilen. Fäst dem med vanligt nagellack. Innan ditt lack torkat fäster du dem och avslutar med ett genomskinligt överlack.

Grattis Iamia.

Tävlingen avslutas den 5/8-2009
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

elin

ska man skriva nått för att vara med&tävla? :)

men annars vill jag vara med i tävlingen ^^ hihi

2009-07-27 @ 09:57:15
Blogg/Hemsida: http://ssockertopp.devote.se
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin