Skattjakt - 31 augusti

Idéen med en skattjakt på Pryltrend kommer snart köras igång. På den här sidan hittar du alltid regler och aktuell information.

Hur går skattjakten till?
Av och till de närmaste veckorna kommer inlägg med ledtrådar att publiceras. Varje ledtråd består av en gåta eller problem att lösa. 

Vad gör jag med ledtrådar? När du löst alla problem och gåtor i alla ledtrådar får du ett antal ord och siffror. Med dessa tillsammans får du fram webbadressen till en hemsida. 

Hur vinner jag? Du besöker hemsidan vars adress du får fram. De tre första som kommenterar enligt instruktionerna på sidan vinner. Hemsidan kommer inte existera innan den sista ledtråden publicerats. 

Vad kan jag vinna? Troliga priser inkluderar några dataspel, hemelektronik, böcker, hälsokost m.m. Något från varje av dessa fyra grupper ingår hur som helst i priserna.

Start- och slutdatum: 2009-07-20 och 2009-08-31
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Hans

Tack för att du tipsade om tävlingen!



Det kommer nog heller inte bli allt för svåra mysterier att lösa. Lite ovanligt koncept i alla fall. Fick idéen från ett Professor Layton spel jag började spela i veckan till min Nintendo DS.

2009-07-16 @ 23:32:31
Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett härligt sommar fynd paket :)



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-sommarfynd-paket.html



Vad gärna med :)

2009-07-17 @ 11:47:29
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin