Muffinsformar mm - avgjord

Nu är det dags för EnSidaMedMat att ha sin första tävling. Spännande! För en tid sedan fick hon ett paket av Christina på Kalasfårm med underbara produkter. Nu har DU chansen att vinna ett urval av deras fina saker! Det här innehåller vinsten: ♥Picknickpapper limegrönt (Jättesnyggt att packa in utflyktsmackor med!), ♥Muffinsformar Ros Stora, ♥Muffinsformar Lagom viol

Tävlingen pågår fram till Onsdag 5 Augusti kl 24.00. Grattis Christina.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Märta

Hejsan!

Vill du kika in på min blogg så har jag precis lagt upp en utlottning där jag är sponsrad av Lauras.se.

Märta

2009-07-29 @ 17:34:15
Blogg/Hemsida: http://angsgard.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin