Kokbok - avgjord

Redan över 50 000 besökare hos Hallon & Blåbär som därför tänkte jag bjuda på en tävling för att fira. Kokböcker kan man aldrig kan få för många av så därför är vinsten även i denna tävling en kokbok. Denna gång kan man vinna boken "Pajer" skriven av Caroline Hofberg. I boken hittar man både mat- och dessertpajer. Boken är fylld med såväl klassiska recept som nya spännande smakkombinationer eller vad sägs om "Kycklingpaj med Choritzo eller varför inte en "Rabarberpaj med marängtäcke". Boken innehåller även många läckra bilder, precis som en kokbok ska vara.

Tävlingen pågår tom söndagen den 9/8 kl 24.00. Grattis Therese.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

S A N N A

fin blogg (: !

2009-07-27 @ 22:38:31
Blogg/Hemsida: http://snjj.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin