Barnbyxor - avgjord

Nu har ni chansen att vinna ett par ljuvliga barnbyxor från: www.alskadehjartegryn.blogspot.com/ hos Angel. Byxorna är i storlek 80. Svart mjuk mudd i midjan, en fin namntag med ett hjärta och texten: älskade hjärtegryn i rött. Själva byxtyget är nonstretch & vitt med fem myror mönster på.

Tävlingen pågår till den 31/7 kl 23.59. Grattis Maria.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

anna

hejsan! Grattis du var nr 10 så du vann de blå ballerinasen :D skriv namn och adress till min blogg eller mailadress: [email protected] så skickar jag dom så snart som möjligt! ;D;D

2009-07-28 @ 20:41:29
Blogg/Hemsida: http://inmyheels.blogg.se/
Angel

Vilken mysig tävlingsblogg du har;) Tack för bidraget!!

2009-07-28 @ 21:12:51
Blogg/Hemsida: http://metrobloggen.se/jimmysangel
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin