Väskor - avgjord

Nu drar fredagstävlingen hos Maria på Fashion, Fame & Everything In Between igång! Denna gång kan du tävla om 5 trendiga väskor från Krusell. Väskorna är väldigt praktiska då du kan förvara kamera, mobil, nycklar eller kreditkort i dem. Vissa av dem innehåller även spegel!

Grattis till vinnarna!
VIT: Annika N
ROSA: Hanna
GULD: Liv
VIT: Fia
STÅL: Emilia U
Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Charlotte

Välkommen in till mig och tävla om parfym, lyxig kräm och spännande böcker. Och tipsa gärna om tävlingen här. Trevlig helg!

2009-01-16 @ 16:07:47
Blogg/Hemsida: http://www.charlotte.nu
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin