Niveaprodukter - 1 februari

Så var det dags för fredagstävling igen på Shoppingbloggen. Den här veckan har Amanda glädjen att lotta ut ett kit med favoritprodukter (med bland annat bodylotion, handcreme och duschgel) från Nivea. De är riktigt bra vardagsfavoriter!

Skriv en kommentar här senast söndag 1/2 kl 21:00 för att vara med och tävla! Ingen vinnare har utsetts och anordnaren svarar inte på frågor i bloggen.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Fiffi

Oh det här vill jag vinna ;)

2009-01-31 @ 16:51:50
Blogg/Hemsida: http://fiafiff.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin