i-buddy - avgjord


Linda
 kör igång årets första tävling i samarbete med i-Buddy, där du kan vinna en egen i-buddy med rosa vingar.


i-Buddy är en liten figur speciellt designad för Windows Live Messenger (MSN Messenger) användare. Du kan programmera den till att känna igen en viss kontakt och den kommer att "svara" på alla meddelande och statusnotifieringar som skickas från din kompis. i-Buddy är ca 8 cm lång och kopplas till datorn via en USB kabel.

Visst är han/hon söt? Jag är i alla fall med och tävlar!

Grattis till vinnaren Emma. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Linda

Åh har inte sett din blogg tidigare vad bra!Just nu har jag inte ngn mer tävling men jag brukar ha en himla massa o nu känner jag ju till dig!



2009-01-06 @ 21:04:10
Blogg/Hemsida: http://hummingbird.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin