Armband - avgjord

Nu lottar Julia ut fyra stycken armband från Bracy i färgerna lila, blå, vit och röd. De kostar 69 kr styck, och i nuläget är det röda slutsålt och det finns endast ett kvar av två andra färger.. Två vinnare får två armband var, slumpen avgör vilken färg (men om ni skriver vilka färger ni vill ha kanske ni får dom ändå).


Avslutas nästa söndag, 8 februari. Lycka till! Grattis Ilona och Windipham. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Elin

Jag har startat en till tävling! Denna gång kan man vinna en mössa från "by Myhr" :)

2009-01-30 @ 17:51:26
Blogg/Hemsida: http://edvinsmamma.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin