Namn/Väggord - avgjord

Jag tävlar hos Frida och Pricken om ett (1) valfritt namn eller väggord! Bokstäverna som är ca 5 cm höga är handgjorda av Frida själv. Fina att sätta på t ex barnens dörrar, perfekt födelsedags- eller doppresent! Vinnaren väljer själv färger och mönster efter vad som finns att tillgå. Vill du också tävla så gör det HÄR!

Tävlingen pågår t o m söndagen den 1 mars kl 23.59. Grattis Erika. Läs mer här!
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

Frida och Pricken

Kul att du vill vara med och tävla! Lycka till!

2009-02-23 @ 23:33:38
Blogg/Hemsida: http://fridaochpricken.blogspot.com
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin