Kalaspaket - 31 mars

Barnkalaslandet har kalaspaket i olika teman för roliga dukningar på barnkalas. Handla enkelt och bara så mycket du behöver till 19 kr i fraktkostnad. Var med och tävla du också! Till Tävlingen!

Två kalaspaket (värde 318kr/st) står på spel i denna tävling! 

Tävlingen pågår tom 31 Mars kl 24:00. Ingen vinnare presenterad inom en månad från tävlingens slut.
signatur
Läs detta innan du kommenterar
Här får du gärna göra reklam för dina tävlingar men annan reklam vill jag inte ha!

Klicka vidare på länken i inlägget för att vara med och tävla!

En svärmorsdröm

Det tror jag att jag skrev. Hon som vann hette Linda Westerberg.

2009-02-21 @ 10:46:04
Blogg/Hemsida: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
namn
Kom ihåg mig?
epost(visas endast för mig)

blogghemsida

kommentar

Min profilbild

bloglovin